zaterdag 1 februari 2014

Februari Challenge

In het kader van valentijn heb ik het thema HART gekozen voor deze maand challenge.
Ergens op je stempel kaart moet duidelijk een hart te zien zijn.
Het maakt niet uit of dat hart gestempeld, geponst of gestanst is.
Natuurlijk moet er ook wel gestempeld zijn op je kaart ( of ander werkstuk )
Dit is de kaart die ik met dit thema heb gemaakt.
Wil je weten hoe ik deze kaart heb gemaakt ? klik dan even op het kleine fotootje van de kaart onder dit bericht.


De winnaar van de januari Challenge is geworden.......
Carla Aerts met kaart nummer 13.
Carla gefeliciteerd met je prijs !

4 opmerkingen:

  1. Helemaal super dat ik gewonnen heb met mijn vlinder kaart.
    Nummer 13 bracht me geluk.
    Hartelijk dank.

    Hoe mooi zeg die voorbeeldkaart.
    Dat moet ik eens goed bekijken hoe deze gemaakt is.
    Knap gedaan hoor.

    Groetjes,
    Carla

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Hartelijk gefeliciteerd Carla met je gewonnen prijs :-)

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat een mooie kaart heb je gemaakt, ga er even over nadenken wat ik ga doen.

    Carla, gefeliciteerd.

    groetjes
    Folkje

    BeantwoordenVerwijderen